Klachtenprocedure

Bent u niet tevreden?

Het bestuur van stichting FunCare4Kids streeft er naar om de kinderen telkens weer een onbezorgde Fundag te bieden waar zij centraal staan. Om dit te bereiken werken we met vaste afspraken en procedures om de kwaliteit te waarborgen, dit betreft zowel de aanname van nieuwe vrijwilligers als de inschrijving van nieuwe kinderen, als ook de organisatie van Fundagen. Mocht er onverhoopt toch iets gebeuren, waar u als ouder niet tevreden over bent, dan staan twee wegen open om dit kenbaar te maken: 

A. u maakt via fc4k@funcare4kids.nl uw klacht bekend. Het dagelijks bestuur neemt dan zo spoedig mogelijk contact met u op om tot een oplossing te komen. 

B. indien u niet tevreden bent over de uitkomst van stap a. of indien u deze stap niet wilt zetten, dan kunt u contact opnemen met de vertrouwenspersoon. Op uw verzoek zullen wij u naam en telefoonnummer van een vertrouwenspersoon mailen De vertrouwenspersoon is lid van de Commissie Oud-bestuursleden. Hiermee staat de vertrouwenspersoon enerzijds los van het bestuur, maar is anderzijds volledig bekend met onze procedures, waarden en normen en kent de bestuursleden en meeste vrijwilligers. De vertrouwenspersoon zal samen met u naar een bevredigende en afdoende oplossing zoeken.

 

 

Registreren kind

Valt uw kind in onze doelgroep en is hij of zij tussen de 6 en 16 jaar… van harte welkom bij FunCare4Kids!

Online doneren

FunCare4Kids is afhankelijk van donaties voor het organiseren van Fundagen. Alle beetjes helpen. Help jij mee?

Fundagen

Hier vind je een overzicht van de Fundagen. Uitnodigingen met een aanmeldlink worden altijd per mail gestuurd.

Vriend worden

Als Vriend van FunCare4Kids help je mee om de Fundagen kosteloos voor de kinderen te kunnen blijven organiseren!

X